21 Temmuz 2012 Cumartesi

Zardanadam - Kalbim Yok (2006)


Albümdeki Şarkılar

                                                     1 - Kalbim Yok
                                                     2 - Öldür Beni
                                                     3 - Park Yasak
                                                     4 - Sen
                                                     5 - Gözümün Yaşını Sildim Ben
                                                     6 - Benim Yolum Ayrı
                                                     7 - Bırak İşini
                                                     8 - Tembellik Hakkı
                                                     9 - Kaçacağım
                                                   10 - Sana Bir Çift Sözüm Var
                                                   11 - Yeniden
                                                   12 - Rövanş
                                                   13 - Ayna Ayna Söyle Bana