15 Haziran 2012 Cuma

Kesmeşeker - Tut Beni Düşmeden (1995)


Albüm Şarkıları

                                                   1 - Mister Brown
                                                   2 - Tut Beni Düşmeden
                                                   3 - Herşey Yolunda Derken
                                                   4 - Yağmur
                                                   5 - Değiştim Ben Sevgilim
                                                   6 - Ya Aşkım Ol, Ya Dostum Ol
                                                   7 - Yolculuk Bitti
                                                   8 - Yanıyor Tüm Gençliğim
                                                   9 - Tarzan İnce Dallarda
                                                 10 - Gene Gel