15 Haziran 2012 Cuma

Kesmeşeker - Kum (2004)


Albüm Şarkıları

                                                   1 - Ders Bitti
                                                   2 - Ne Zaman Gitti Tren?
                                                   3 - Eyalet Çocukları
                                                   4 - Şeyler Arasında
                                                   5 - Deve
                                                   6 - Bir Avuç Kum
                                                   7 - Kalbi Kırıklar Bankasında
                                                   8 - Yaşıyorum Ölüyorum
                                                   9 - Tek Kişiyim Ben Hala
                                                 10 - Duymuştum Şehirdeydim
                                                 11 - Japonca
                                                 12 - Zaten