15 Haziran 2012 Cuma

Kesmeşeker - Doğdum Ben Memlekette (2011)


Albüm Şarkıları

                                                       1 - Atlar Dönmedi
                                                       2 - Sıcak ve Kurak
                                                       3 - Doğdum Ben Memlekette
                                                       4 - Her Şey Sermaye İçin Sevgilim
                                                       5 - Benim Adım Ne
                                                       6 - Eğ Başını Eğeceksen
                                                       7 - İsmail
                                                       8 - Metin Kurt Yalnızlığı
                                                       9 - Kim Sessizse O Ağlasın
                                                     10 - Gittiğin Gün
                                                     11 - Tezatlar Kitabı